Розвивальні програми

Вашій увазі авторські програми розвитку, що затверджені Харківською академією неперервної освіти.

Програма розвитку емоційної сфери «Малюємо піском»

Програма розвитку емоційно-вольової сфери «Я, ти, ми»

Для дитини важливим є розвиток навичок сприйняття, розрізнення, осмислення та розуміння себе, оточуючих людей та ситуацій, формування навичок ефективної взаємодії.

Сприяють цьому увага з боку дорослих до дитячих складнощів та сумнівів, відкритість до спілкування з боку дорослих, відчуття довіри та зацікавленості.

Для розвитку впевненості в собі важливо створювати ситуації успіху, відмічати її результативні дії, використовувати ігри ("Похвали друга", "Похвали себе") та малювання (давати великі аркуші для малювання (не маленькі!!!), при малюванні маленьких малюнків пропонувати малювати поруч більші. В організованих іграх головні ролі давати по черзі (починати з більш активних дітей, потім – давати менш ініціативним).

Для розвитку комунікативних здібностей та зменшення проблемних ситуацій у колективі добре використовувати завдання зі спільною діяльністю, такі як «Дзеркальна лінія», «Дзеркало», «Розмова без слів» (спілкування за допомогою музичних інструментів, фарб,..) тощо.

Для розвитку уваги можна використовувати: ігри («Їстівне – не істівне», «Який предмет зник»,..), ситуативні питання (що бачив, поки ми гуляли, чиї звуки ти щойно чув?,..), завдання (повтори за мною, проплескай ритм, роби навпаки – говорити одне, показувати інше,…).

Для розвитку самоконтролю - вправи зі зміною темпу музики, напруги/розслаблення, дихальні,..

Кiлькiсть переглядiв: 332

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.